SinanjuScb13-1250kva dry type transformerKeperluan penyelenggaraan

  • masa pelepasan:2024-03-04 08:59:46
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:87
  • Penerangan pantas:

    Sinanju,Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mud

Kandungan artikel

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

SinanjuPeranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

TicuantepeBunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam,SinanjuPengubah langsung, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.


SinanjuScb13-1250kva dry type transformerKeperluan penyelenggaraan



Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

reformPengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Oil leakage of cast iron parts

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


SinanjuScb13-1250kva dry type transformerKeperluan penyelenggaraan



Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam,SinanjuPengubah kotak lama, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

SinanjuPemburukan pengisihan Solenoid

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka,SinanjuSenarai piawai kehilangan bagi pengubah jenis kering, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

SinanjuMaklumat produk lain
  • NijkerkJembatan penerbangan tetap hidraulikMomentum pengembangan dan pengenalan jenis

    NijkerkJembatan penerbangan tetap hidraulikMomentum pengembangan dan pengenalan jenis

  • NijkerkPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingHarga mulai meningkat

    NijkerkPlatform angkat hidraulik bergerak jenis guntingHarga mulai meningkat

  • NijkerkFully automatic reclaimerApakah industri yang berkenaan

    NijkerkFully automatic reclaimerApakah industri yang berkenaan

  • PaluOil immersed transformer foundationGunakan penyelenggaraan dan penyelesaian masalah

    PaluOil immersed transformer foundationGunakan penyelenggaraan dan penyelesaian masalah

  • Demam panasPlatform penangkapan hidraulik produksiHuraikan secara ringkas beberapa langkah berjaga-j

    Demam panasPlatform penangkapan hidraulik produksiHuraikan secara ringkas beberapa langkah berjaga-j

  • Demam panasJenis tetap hidraulik paksi yang diletakPeruncit

    Demam panasJenis tetap hidraulik paksi yang diletakPeruncit

  • KoshalinJembatan penerbangan tetap hidraulikKedudukan pasaran

    KoshalinJembatan penerbangan tetap hidraulikKedudukan pasaran

  • KoshalinPlatform angkat hidraulik diletak silinderHarga akan meningkat selepas percutian

    KoshalinPlatform angkat hidraulik diletak silinderHarga akan meningkat selepas percutian

  • segera:Peringatan: Maklumat SinanjuScb13-1250kva dry type transformerKeperluan penyelenggaraan memberi anda SinanjuScb13-1250kva dry type transformerKeperluan penyelenggaraan oleh syarikat kami, perkhidmatan SinanjuScb13-1250kva dry type transformerKeperluan penyelenggaraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SinanjuScb13-1250kva dry type transformerKeperluan penyelenggaraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SinanjuScb13-1250kva dry type transformerKeperluan penyelenggaraan. SinanjuScb13-1250kva dry type transformerKeperluan penyelenggaraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SinanjuScb13-1250kva dry type transformerKeperluan penyelenggaraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!